23:58:55/

The last bounce

Allmänt / 2010-04-25
Jag är precis hemkommen från The last bounce som ägde rum i Globen. Jag kan bara säga att fyfan vad grymt det var! Helt sjukt! Utan att överdriva och utan tvivel - Det var det bästa jag sett. Någonsin. Är riktigt glad att det blev av, då det var deras sista konsert. Man var hela tiden underhållen och blev lika överraskad varje gång över alla otroliga saker de kan göra, galet! Det var även flashmobar, då de i publiken började dansa, riktigt häftigt! Jag hade några vänner som var med där, bland annat Olivia. Michael Jackson dansen var också helt otrolig!

Nej nog med babbel. Nu är jag så trött att jag vet inte vad jag ska göra, ska duscha nu också sen blir det sängen omedelbart. Laddar över bilder imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0