15:17:30/

inspiration från new york

Inspiration / 2010-04-07



Snart är det vår på riktigt. Eller det är egentligen vår nu, men man blir ju inte förvånad om det kommer snöstormar lite då och då, senast i förrgår. Våren är underbar. Man blir så lycklig när solen värmer till tio plusgrader, man kan äntligen gå ut i converse och skinnjacka och ta på sig solglasögonen. Trots den mysiga våren och sommaren som är nära kan jag inte sluta längta till New York. I höst smäller det då jag och min familj åker till New York en vecka, det ska bli så underbart!
På bilden ovanför ser ni Snygga Elin Kling i New York, tänk vad härligt, sitta med en latte från Starbucks och bara njuta. Hennes frisyr är också så jäkla snygg där, färgen och frisyren, inspiration!!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så fantastiskt mycket fina du. kramar! =)

2010-04-07 @ 16:44:57
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se
Postat av: Kristin

Hej! Tack så mycket, kul att du gillar Dennis design :) Jag använde mig av typsnittet "Didot", stora bokstäver. Borde finnas på alla datorer. Lycka till! :)

2010-04-07 @ 16:50:26
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ohh, jag kom hem från NY för ett par dar sen o nu när jag ser den här bilden längtar jag verkligen tillbaka! Hoppas du får en kanonvecka där till hösten :)

2010-04-12 @ 21:22:17
URL: http://houseofyaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0