17:47:38/

17.47 over and over

Allmänt / 2009-10-22
hoppla, haha det där gick ju inte alls bra HAHA. Iallafall. Hemma från sjukt jobbig vecka och 0 inspiration men kul att ni fortfarande går in här! :) Japp, LONDON IMORGON! WIHOO, sjukt roligt ska det bli och shopping i mängder, hoppas och antar jag iallafall. Ledig från skolan imorgon och åker vid tolv ungefär, skönt! Måste börja packa nu också! Planerat är såklart picadilly, regent street och oxford street - måsten! Sen har vi också Notting Hill, Big Ben och sånt. Sen får vi ju inte glömma nyöppnade Victoria's Secret! 
Det är väl vad vi planerat hittills iallafall. Mor, syster och lilla jag, längtar verkligen! Och att äta gott på kvällarna, frukostarna och vara laddad med energi inför nya shopingdagar vare dag. Dålig updatering kommer därför att bero på detta, men då har jag ju massor att blogga om när jag kommer hem! Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Ullis

HA DET SÅ UNDERBART!

2009-10-25 @ 13:16:44
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0