17:52:08/

17:52 hello/goodbye

Allmänt / 2009-11-14
nu har jag målat klar mina naglar, fransk maniyr, nagelbandsolja, förstärkning och sånt, aah, tog längre tid än vad jag trodde! nu måste jag skynda mig, ska iväg på middag hos sara inne i stan. Tror jag har på mig mina lackleggeings och den nya snygga svarta blusen, blir finemang!
förresten, jag har köpt tre nya kläderplagg osm jag är jättenöjd över, det är en svart blus, en grå klänning/blus - zara och en ny kofta som är svart/vit melerad, skitsnyggt! :D lägger upp bilder imorgon om jag inte jobbar, puss!
lyssnar nu på earth song med michael jackson, har ni inte hört - LYSSNA NUU!! (orkar inte länka, sök själva!! XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0