19:42:50/

zip

Fotografi / 2009-01-03





(c) fotograf: josefine

nytt från weekday. idag fick jag förresten reda på vad mtwtfss står för, det är ju alla veckodagar på engelska, haha! visste ni det eller är det bara jag som inte varit tillräckligt uppmärksam, det står ju vid ingången!. Skönt att denna fråga nu är löst, haha. Det är en fodralkjol med dragkedja. Annie köpte också en sån, jaja, massproduktion är ju massproduktion och jag bestämmer inte över vad någon annan får/inte får köpa.
   Idag var det mysigt på stan, vi fikade och han svänga förbi några få butiker, jag var där med annie, tove och ellinor "elmer". Super!
PUSS!
  

Kommentarer
Postat av: ellis

Snygg! :)



sv:tack!

2009-01-06 @ 10:49:06
URL: http://elliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0