19:38:02/

ungefär som godis

Fotografi / 2009-01-17

(c) fotograf: Josefine

Ho ho ho! Vad jag har suktat efter denna. En alladeles underbar necessär. Blommor och rött. Lite topping på denna dagen! Mamma kom fram till mig och frågade om jag ville ha den, annars skulle den slängas, slängas?! galet. Nu är jag glad, men vad ska jag ha i denna? Jag kan ju inte bara överge min nyinköpta necessär, dessa i-landsproblem!
   Nu ska jag göra fruktsallad, äta godis ochdärmed öka ångesten över att jag inte pluggat ett skvatt idag. Har ganska mycket i veckan, speciellt till på tisdag, men tiden jag inte spenderar på jobbet imorgon får bli till att plugga.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: clara

svar: Haha, jaa man gör ju det!! XD

Vad fin! :D

2009-01-17 @ 19:52:58
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: saga

ååå vad fin den var:)

jaa vi får se vart våra covers bär av haha:)

2009-01-17 @ 22:43:05
Postat av: Gabrielle

I like it! :D

2009-01-18 @ 16:45:36
Postat av: Olivia

Du kan ju ha nagelgrejer i din, nagelfil, nagellack osv? :)

2009-01-19 @ 00:32:43
URL: http://oliviasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0