17:54:03/

just dance

Allmänt / 2009-01-21
idag ahr vi dansat i skolan. Haha, det var lite roligt. Jag är då inte en dansare, men det är ganska kul och att få lite kontakt som man, konstigt nog inte träffat efter fyra år i samma skola!
   Jag hade som Matilda, scårt att veta vad jag skulle ha på mig. Blev en t-shirtklänning och ett par leggings, tråkigt. Därav ingen dagens idag. Imorgon ska vi bada med skolan. Tycker om det, men inte att vara vid badhuset klockan åtta imorgon och klockan åtta på kvällen börjar dansen i täby centrum som slutar tio. Lång dag!
   Nu ska jag gå och äta och sen göra lite läxor och göra klart min bilduppgift som jag äntligen blev väldigt nöjd med!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhejhej jossssseee. den slutar faktiskt tio i täby centrum:o haha

pusss påre!

2009-01-21 @ 19:53:01
Postat av: Josefine

vem är du? :P haha, jag skrev ju det X)

2009-01-21 @ 20:32:16
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/
Postat av: matilda

josefine! min klocka på bloggen går fel :P

2009-01-23 @ 07:25:44
URL: http://typisktmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0