18:42:46/

stuff

/ 2009-02-16
   Jag har engelskaprov imorgon! Det är faktiskt intressant och jag försöker ha en så god inställning som möjligt, hehe! Jag lyssnar på bra musik i bakgrunden och allt flyter på då, känner inte ni det? Fast det är lite svårt att ignorera datorn, som nu tll exempel.
   Jag vill iallafall ha en ny design, bakgrund, gärna färg, hur vill ni ha det? Kom igen, väldigt få som kommenterar, men i detta inlägg skulle det vara super om ni hjälpe mig! Ni kan ju också säga att ni vill ha kvar det om ni så vill.
PUSS, nu: återgå till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: annie

gick ni igenom inför provet idag eller? CALL ME

2009-02-16 @ 21:53:51
URL: http://annies.devote.se
Postat av: gabrielle

färg färg färg! vi vill ha färg för vi vill ha vååååår! ;D

puss jossehoney!<3

2009-02-16 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0