11:17:53/

11:17 stan

Allmänt / 2009-12-28

Har varit fullt upp för mig på lovet! Västervik, sovit över hos gäster, fikat och varit i täby centrum. Nu ska jag och Matilda in till Täby Centrum, sen åker vi till stan på den galkna mellandagsrean! Puss!


Update: Matilda ringde mig klockan tio för att jag skulle gå upp för att vi skulle vara i täbban halv 12. Det var jätteviktigt. Men nu så han hon ändrat till halv ett AAAH! kunde ha sovit längre.
En annan sak. Tycker det såg jätteroligt ut att jag skrev "fikat" där uppe hahha ser ju asfult ut. Men jag var med någtra i täbban och så. Nu vet ni. Jag vet att ni ville veta.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack för att viktig info! :D

SV: de stod DAGENS ORD, vilket kan vara i pluuural, de står inte dagen ETT ord! mohahah

2009-12-30 @ 01:26:00
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0