18:59:55/

19:00 måndag för 17!

Allmänt / 2009-08-17
ibland är jag väldans snitsig, det är måndag den sjuttonde idag moahhah! men idag har jag först tagit det lugnt här hemma och tittade på film och åt frukost, något jag kommer sakna med de tidiga, korta, intensiva morgnarna när skolan börjar på torsdag. Det är dock så många som har börjat så jag är riktigt taggad på att börja skolan nu!
   senare idag var jag i täby centrum med gullungen gabrielle! köpte ett armanb och lämnade tillbaka en blus, kändes faktiskt bra och jag är lycklig över mina 300+ på kontot, här shoppas alldeles för mycket!
   Förlåt för det urusla uppdateringen de senaste dagarna, men har varit borta, jag och annie hade en riktigt lyckad grillmiddag och så har jag varit hos matilda i österskär där vi hade en liten kräftskiva, underbart!
   nu ska jag faktiskt ta kort på min nya underbara klänning och sen städa, klöder och åter kläder överallt! puss så länge!

Kommentarer
Postat av: ullis

ja klänningen vill jag se :D

2009-08-18 @ 20:28:26
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0